6 juni 2014

Boktrailer & filmtrailer

Josephine Bornebusch, mest känd för sin roll som Mickan i Solsidan, kommer i slutet av sommaren ut med en ungdomsbok. Den heter Född fenomenal och den verkar intressant. I Youtubeklippet här under så pratar Bornebusch om den. 


Jag såg också ett annat klipp och det är trailern för This is where I leave you som kommer på bio i höst. Det är filmatiseringen av Jonathan Troppers Sju jävligt långa dagar. Jag läste den för något år sen och den är rolig, men jag tycker inte den är lika bra som Troppers andra bok Boken om Joe. Den var jätterålig och speciell. Jag har inte recenserat Sju jävligt långa dagar men recension på Boken om Joe finns här.

Här är trailern:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.