13 februari 2014

Day 16 – Favorite female character



Jag har väldigt många kvinnliga karaktärer jag gillar, fler än manliga tror jag. Förmodligen för att jag känner igen mig mer hos dem. Några favoriter är de lite mer modiga som Katniss eller Tris från Divergent (fast jag har hört att hon förändras mycket till andra och tredje boken). De är väldigt intressanta att läsa om. Sen gillar jag också Alicia från Allt jag säger är sant och Gwen från Ädelstenstrilogin för de är roliga och jag tror de hade varit kul att känna dem.

4 kommentarer:

  1. Gwen är grym! Läste precis ut ädelsstenstriologin, älskade den!

    SvaraRadera
  2. Hej Tova! Jag började läsa din blogg för kanske ett halv år sedan. Jag älskar att läsa din recensioner! Jag blev så inspirerad så tillslut skaffade jag en egen recension blogg.

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.