17 december 2013

Nubb - Nordiska ungdomsbokbloggare

Jag hittade sidan Nubb.se som görs av en redaktion som vill samla alla Nordens ungdomsbokbloggare. Den har precis startats och de söker fler till sin redaktion. De tänker att de ska ha ett bloggmagazine,
forum och information om nya nordiska böcker. Hemsidan är på norska just nu men jag tror den kommer bli på alla nordiska språk.

Jag har anmält mig till deras nyhetsbrev för att se vad det blir av det och jag tror det kommer starta i början av nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.