17 oktober 2013

Egengjorda anteckningsböcker

Jag praoar just nu på ett tryckeri och lager, jag är mest på lagret för där kan jag göra något annat än att titta. Det är helt okej, men det är ju inte i närheten som att praoa på Gilla Böcker ;)

Idag fick jag faktiskt göra anteckningsböcker. Jag fick ta med mig några bilder hemifrån och sen gjorde jag hål och monterade och så. Det var kul och de ser proffsiga ut, så jag är jättenöjd. Jag gjorde en med den headern jag har nu, en med en bild på mig, en med tre bilder från Spanien från när jag var där i somras, en där det står Tova flera gånger och en till min lillasyster som fyller år snart. Ni kan se alla utan den till min syster här under.

Förlåt för mina suddiga, dåliga bilder! Det är så smidigt att ta kort med mobilen, för då kan jag snabbt redigera den lite och överför bilderna via internet utan sladd. Enda problemet är att jag har en iPhone 3gs och kameran på den är så dålig! Nu har jag till och med fått en liten svart prick på varje bild jag tar... Men jag ska köpa en ny telefon, med bättre kamera, kanske iPhone 5s? ;)

4 kommentarer:

  1. Duktig du är och pyssla! :D
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men detta blev lite stressat tyvärr.

      Radera
  2. Gud vad duktig du är! Fast vad är roligast läsa eller designa? ;3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tycker det är roligast att läsa, eller jag gör det mycket oftare i alla fall ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.