1 september 2013

Läst i augusti

Antal lästa böcker: 7 böcker:


Kommentar: Ganska många, men jag borde ha läst mer för jag har så många låneböcker som jag måste läsa!

Recenserade böcker: 3 av 7, och plus en recension som kommer om några dagar.

Antal lästa sidor: 1787 sidor
Kommentar: Inte så mycket, inte så lite, utan lagom.

Bra: Kärlek & 6-
Bättre: Mitt bultande hjärta
Bäst: Tankeläsaren
Sämst: Något måste hända nu

Kvinnliga författare: 5 stycken
Manliga författare: 2 stycken
Novell: -
Tjockis (över 450 sidor): 1 - De utvalda: Tankeläsaren
Före detta hyllvärmare: -
Läst som e-bok: 3 stycken: Mitt bultande hjärta, Kärlek & 6, Stjärnskott (Mitt bultande hjärta och Stjärnskott läste jag som PDF på mobilen, så de finns inte som e-bok egentligen.)

Jämförelse med juli: Då läste jag 9 böcker och mycket mer sidor, men då hade jag i och för sig sommarlov hela månaden.
Läsa i september: Alla mina miljontals låneböcker! De flesta av dem är jag sugna på att läsa, så jag vill inte lämna tillbaka dem utan att ha läst dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.