14 augusti 2013

The Book Seat

The Book Seat är en kudde som håller uppe boken, så att du kan slappna av under tiden du läser. Den finns i flera färger och har en plastskiva längst fram. Den kan man spänna så att boken sitter hårt eller bara hänger nedanför. 

Boken står bra upp och plastskivan gör så att inte boken fälls ihop. Dock tyckte jag det var svårt att bestämma om jag skulle spänna åt skivan, det gör det krångligare att bläddra, men boken står bättre om man spänner. Den kan stå utan att spännas åt, men då går boken ihop mer. Rolig idé och om du vill veta mer om den så vet jag hade kommer ha en monter på Bokmässan!

2 kommentarer:

  1. vad cool! Men blir det inte lite probelm när man ska vända sida :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte det först, men sen såg jag en film som visar att man kan vända ner brickan för det är gummiband som klarar det :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.