15 maj 2013

Stora bokbytardagen imorgon

Imorgon är det femte gången som Stora bokbytardagen arrangeras. Så här "ska" det gå till Ta med dig en bok när du går hemifrån, gärna en bok du gillar som du tycker att andra borde läsa. Bär den så att andra ser att du har en bok. När du ser en bok du vill ha (eller någon du vill prata med) går du bara fram och frågar om hon eller han vill byta bok med dig. Lika enkelt som trevligt!

Om man inte vill gå fram till någon så finns det många events på bibliotek och annat. Här kan man se en karta var det finns.

Jag har känt till det förra året och i år, men det har inte blivit att jag bytt någon bok. I år är jag inte hemma så då blir det inget nu heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.