23 maj 2013

"Podcast med bilder" med Katarina Sandberg

Nu har jag äntligen klippt ihop inspelningen och lagt till bilder från intervjun med Katarina Sandberg. Det tog ett tag för jag är inte van med Windows Movie Maker. I filmen kan du också se lite fler bilder på hur min prao var på Gilla Böcker.

Jag ska förresten försöka lägga ut lite fler videos, jag gjorde det ett tag i somras, men sen dess har det inte blivit någon video.


Om du inte kan se videon, se filmen här då.

Artikeln jag skrev efter intervjun finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.