31 december 2009

Gott nytt år!!!

Mitt nyårslöfte till nästa år är att skriva mer på den här bloggen. Åtminstone en gång om månaden!!!

Nu på jullovet har jag läst mycket deckare från bokförlaget "Hegas". De har bra böcker :D. Deras hemsida är: http://www.hegas.se/. De bästa böckerna därifrån som jag har läst än så länge är Jan-Olof Ekholms serie "Grabben". Det finns åtta böcker.

Jag fick faktiskt bara en bok i julklapp. Det var "Under en himmel av glas" av Martin Widmark. Den handlar om David och Larissa som är på en forskningsstation. Där hoppar de på en ubåt i smyg. När de har åkt väldigt långt ner så så lägger båten till på något och stannar...
Gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.