28 juni 2015

Soon: Paris

Idag åker jag till Frankrike faktiskt och är borta ungefär två veckor. Jag tror inte jag har nämnt det tidigare men jag åker med familjen och vi ska bila till Paris. På vägen hem blir det även några dagar i Holland. Vi har det inte så planerat än så om det är någon som har något tips så får ni gärna berätta.

Jag tar med mig tre böcker, en ny och två ganska gamla som jag har haft i flera år. Kickar av Staffan Cederborg som jag har bloggat om tidigare. Sen tar jag med Naomi och Elys kyssförbudslista av Rachel Cohn och David Levithan. David Levithan är min favoritförfattare men jag har faktiskt aldrig läst denna trots att jag har haft den länge. Det passade bra att få den läst samtidigt som den är lätt i pocket.

Sophie Kinsella är en känd chick-litförfattare men jag har inte läst något av henne än. Nu ska jag läsa En shopaholic får en syster och det känns som det kommer passa på semestern med en somrig kärleksbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.