24 april 2015

Stockholmsresa

Idag åker jag och min pojkvän till Stockholm och jag har inte gjort några tidsinställda inlägg, så det blir tomt här i helgen och kanske i början av nästa vecka. Det är fullt upp nu med flera nationella prov per vecka och mycket på fritiden. April och maj lyckas alltid bli de mest späckade månaderna, men det är kul när det finns mycket att se fram emot.

I Stockholm ska vi på konsert och lite shopping. Jag tror det blir jättekul! Ska nog förbi Kungsträdgården också, stället där alla tar bilder på de rosa träden och lägger ut på Instagram. Väldigt fint.


Såhär ser min bakgrund ut just nu för att få lite inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.