27 april 2015

Alesso i Globen

Igår kväll kom jag hem från Stockholm och jag har haft en jättebra helg! Vi har shoppat, ätit gott och varit på konsert. Vi var på Alesso som spelade i Globen och det var coolt! Jag lyssnar inte så mycket på honom men allt runt omkring var häftigt. Det var ljus, eld och raketer blandat med väldigt bra stämning. Vi var också vid Kungsträdgården - stället där alla tar bilder på de rosa blommorna. Det var väldigt fint, men sjukt vad många gick in för fotograferingen där! Fast allt man tar kort på blir fint där.

Stockholm är en riktigt fin stad och det passade att jag läser Torka aldrig tårar utan handskar just nu. Flera platser de nämner råkade jag komma till och det är kul när man kan relatera. Den boken blir ännu starkare då!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.