1 mars 2015

Läst i februari

Antal lästa böcker: 8 böcker:


Kommentar: 
Väldigt många! Flera böcker som jag har velat läsa länge och en som jag har hållit på med sen i augusti (!). Blandband fick jag som recex som e-bok jag har läst den på mobilen sen dess... Jag glömmer bort att läsa där och sen tar det längre tid för jag läser bara e-böcker när jag åker buss ensam. Men nu är den färdig läst!

Recenserade böcker: 4 stycken blev recenserade. Ganska många och det kommer på minst en till.

Antal lästa sidor: 1619 sidor
Kommentar: Mer än vad jag har haft de senaste månaderna.

Bra: Kanske är det allt du behöver veta
Bättre: Katherine-teorin
Bäst: Blandband
Sämst: Sagan om Halvdan Hårde

Kvinnliga författare: 3/8
Manliga författare: 5/8
Novell: Jag vill inte (33 sidor)
Tegelsten (över 450 sidor): -
Engelska böcker: En - Paper towns
Ljudböcker: -
Snyggast omslag: Oceanen vid vägens slut
Före detta hyllvärmare: Paper towns
Läst som e-bok: Blandband

Jämförelse med januari: Då läste jag fyra böcker så det blev mer denna månaden.
Läsa i mars: Inget speciellt.
Bokrelaterade händelser i februari: Tror inte det har hänt så mycket som har med böcker att göra denna månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.