25 januari 2015

Day 26 – A book that changed your opinion about something

Denna rubriken var väldigt svår... Efter att ha tänkt lite så kommer jag inte på nån skönlitterär bok, möjligtvis Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt för den påverkade hur jag såg på AIDS. Jag hade ingen koll hur det funkar eller vad som händer innan, men det förstod jag av den boken. Det är också en riktigt bra bok!

En annan bok jag kom och tänka på är 55 idéer för att snabbt öka trafiken till din sajt av Jack Hansen. Det är ett förlag som heter Redaktionen som bara publicerar böcker inom det ämnet. Jag hittade den när jag var hos Bonnier under ceremonin för Årets boktipsare 2011 och de hade sorterar ut. Jag fick den och tänkte att det kan vara kul att få lite idéer till bloggen och det fick jag verkligen. Jag tyckte den var lätt att förstå, speciella idéer och intressant. Den gjorde så jag förstod lite av grunden i marknadsföring och webbsidor. Som jag förmodligen använder fortfarande fast omedvetet.


Förresten glöm inte att det är sista dagen att vara med i min tävling idag! Kolla här för information och priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.