28 april 2014

Day 19 – Favorite book turned into a movie

Hann inte blogga så mycket förra veckan, mycket nu både på fritiden och i skolan men tror det blir lite bättre denna veckan. Jag har lust att fixa ny design också, eller egentligen mest headern för har aldrig varit helt nöjd med den men tyvärr får det nog vänta några veckor. 

Jaja, jag gör ett "30-dagars-inlägg" för att komma igång med bloggandet - Favoritbok som blivit film

Jag tycker de flesta böckerna som har blivit film under den senaste tiden, som Hunger games, Divergent och Boktjuven, är riktigt bra gjorda och följer böckerna men min favorit är The Host eller Genom dina ögon som boken heter på svenska. Det är Stephenie Meyer som också har skrivit Twilight som har gjort den. Jag hade inga förväntningar på boken men den var jättebra och också filmen. Jag såg The Host när den kom på bio och nu kom jag på att jag vill se den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.