1 februari 2014

Vad jag läst i januari

Antal lästa böcker: 5 stycken


Kommentar: Mindre än vanligt.

Recenserade böcker: Allihopa faktiskt! Det är nog första gången, de tre som är länkade är recenserade på bloggen och Åsa Asptjärns är recenserad i JönköpingsPosten. So much to tell you ska jag skriva recension på, på engelskan i skolan.

Antal lästa sidor: 1287 sidor
Kommentar: Väldigt mycket mindre än vad jag brukar!

Bra: Konsten att ha sjukt låga förväntningar
Bättre: Let it snow
Bäst: Divergent
Sämst: Ingen var dålig denna månaden.

Kvinnliga författare: 5/7
Manliga författare: 2/7
Novell: -
Tegelsten (över 450 sidor): -
Snyggast omslag: Let it snow
Före detta hyllvärmare: 2 stycken - Divergent och Flyt som en fjäril
Läst som e-bok: -

Jämförelse med december: Då läste jag mer böcker och sidor.
Läsa i februari: Några låneböcker men annars inget speciellt.
Bokrelaterade händelser i januari: Inte så mycket, jag och en kompis har pratat inför sjuorna på min skola om böcker men annars har det inte varit något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.