3 januari 2014

Sammanfattning av bloggambassadör 2013

Under 2013 var jag en av Bokmässans bloggambassadörer. Jag skulle med 11 andra skriva om Bokmässan på min blogg och deras communtiy innan Bokmässan. I februari var vi på en inspirationsträff i Göteborg och träffade de som håller i Bokmässan. Det var väldigt roligt, och du kan läsa mer om det här.

Under Bokmässan höll vi i flera bloggmingel. Jag höll en bokbloggsträff för ungdomar med intervjuer och sånt. Här är inlägg om vad jag gjorde varje dag: onsdag/torsdag, torsdag, fredagen, lördagen och söndagen. Här är hela min mässa i bilder.

De andra ambassadörerna det året var:
Jag har intervjuat var och en till min blogg, och intervjuerna finns här. Om du vill läsa en kort presentation av alla kan du läsa Bokmässans presentationer. De hade också en intervju varje månad med en av bloggambassadörerna. Jag var i mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.