13 december 2013

Blogg- och bokrelaterat


  • Jag har tänkt göra en ny design äntligen! Eller det har jag tänkt ett tag, under sommarlovet var det planerat att göra en men det blev inte av. Nu har jag skissat lite och ska ta bilder. Jag är väldigt nöjd med den jag har just nu men jag har tröttnat på den. 
  • Jag läste idag att Gilla Böcker tar över X Publishings utgivning när de har lagt ner. Jag trodde faktiskt det när jag läste att de försöker hitta ett annat förlag som tar över för Ada Wester har varit med och startat båda och jobbar på Gilla Böcker.
  • Om du bokbloggar kan du tills 2014 nominera till Bokbloggarnas litteraturpris 2013. Man kan nominera hur många titlar man vill som har kommit ut under 2013 i Sverige. De som nominerar kommer automatiskt med i juryn för nästa år. Jag har varit med de två senaste åren och har varit en av de som röstat. Jag har inte nominerat än men ska göra det, så det kommer förmodligen ett inlägg på de som jag väljer. Här är mer info.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.