29 november 2013

Day 12 – A book you used to love but don’t anymore

Det är ingen bok som jag har älskat men sen har tröttnat på, förmodligen för att jag nästan aldrig läser om böcker. Men de böckerna som jag läste när jag var liten och gillade mycket, då kommer jag bara ihåg att jag har läst dem och inte vad jag tyckte om dem.

Om jag tänker tillbaka så har jag för mig att jag gillade alla böcker (förutom Viveka Lärns böcker...) men sen jag hittade de gamla recensionerna så har jag sett vilka böcker som jag egentligen tyckte om. Jag gillade böckerna av Pernilla Gesén, Martin Widmark, Petter Lidbäck, Kerstin Lundberg Hahn, Petrus Dahlin, Roald Dahl, Emma Vall och Elsie Petrén. Det var mycket barndeckare och nästan bara svenska författare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.