2 augusti 2013

Day 04 – Favorite book of your favorite series

(Mina favoritserier kan du se här)

Min favoritbok av mina favoritserier är första delen i Hungerspelen. Jag hade inga förhoppningar när jag började läsa den och jag hade nästan undvikit den för att alla läste den. Men sen när jag började läsa den så kunde jag inte sluta. Den är så spännande, bra skriven och bra karaktärer!

Jag såg filmen precis efter att jag läst den, och den gillar jag nästan lika mycket som boken. Den är bra gjord efter boken och väldigt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.