7 juni 2013

Min Bokmässa 2013

Jag har nu planerat mina seminarier jag ska gå på Bokmässan. Bara torsdagen och fredagen än så länge, och det är ganska luftigt fortfarande men jag vill hinna gå mycket i montrarna. Man kan se titlarna på allt jag ska gå på här under, men på denna sidan kan man läsa mer om seminarierna.

Man kan också göra ett konto på Bokmässans community och planera sin egen bokmässa. I sommar någon gång kommer monterprogrammen, så då kan man lägga in de också, om man inte ska köpa seminariebiljett.


Om du har en iPhone kan du förresten ladda ner Bokmässans app.

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.