24 juni 2013

Låneböcker

Jag har inte hunnit blogga mycket den senaste veckan, igår var jag på Liseberg och på Midsommarafton hann jag inte heller. Och så har jag haft en liten lässvacka, men den är över nu. Jag planerar att vara med i Läs-A-Lot också, som några bokbloggare startat.

Jag var på biblioteket idag och lånade 6 böcker. Jag hade inte någon väska eller påse, för jag hade planerat att låna 1 bok, men jag hittade flera böcker som jag vill läsa och plockade på mig alla. När jag kom på det så la jag tillbaka några böcker, men sen köpte jag ändå en påse...

Böckerna jag lånade var:

  • Flyktingen av Titti Knutsson.
  • Något måste hända nu av Anna Lindberg.
  • Två eller tre saker jag glömde berätta för dig av Joyce Carol Oates.
  • Den andre Will Greysson av John Green och David Levithan.
  • Harry Potter och hemligheternas kammare av J.K. Rowling.
  • Hemligheter av Anna Ehring.

2 kommentarer:

  1. Den andre Will Greysson har jag för mig var hur rolig som helst. Rolig var den i alla fall :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.