12 maj 2013

Skräddarsydda boktips

17 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja ha några boktips på sommarböcker. Och några skräckböcker (fast inte för blodiga och sådant).

    SvaraRadera
  2. Vet du om det finns någon bra bokklubb med ungdomsböcker? Sådan där när man får en bok i månaden om man inte avbeställer den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet en iaf, Barnens bokklubb. Där har jag varit medlem i flera år och det kostar bara portot och sen är den helt gratis, förutom böckerna man köper.

      Radera
    2. Jag ska förresten göra ett inlägg om det, men det kommer nästa vecka någon gång.

      Radera
    3. det finns också Girl:it. Man får också en tidning och andra saker plus två böcker

      Radera
    4. Just det, den har hört om, men jag har aldrig prövat den.

      Radera
  3. Jag skulle vilja ha tips på ungdomsböcker med Komma-ut tema, helst om tjejer! Som kan passa en tjej i 13-årsåldern. Tack för din fina blogg!

    SvaraRadera
  4. Kan du ge tips om några romantiska böcker?

    SvaraRadera
  5. Hej, jag undrar om du kan ge tips på böcker där huvudkaraktären först bråkar med en kille men sen blir ihop med honom

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gör ett inlägg om det, men det kan ta upp till en vecka.

      Radera
  6. Hej, kan du ge förslag på böcker som är inspirerad av sagor, som någon bok om snövit i nutiden, eller något liknande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, det kommer ett inlägg :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.