3 maj 2013

Book haul

Jag har samlat ihop några nya böcker. Alla har jag velat läsa länge/sen de kom ut och jag är jättepeppad att läsa dem.
  • Stjäla the show av Emmy Abrahamsson - Fortsättningen av Only väg is upp som jag gillar jättemycket! Det är ett förhandsexemplar som 10 stycken fått av Mellan raderna, så den kommer ut om ett tag.
  • Restips för utomjordingar: din guide till planeten jorden av 8-14-åringar med hjälp av Berättarministeriet. Det verkar vara en jättefin bok, och tänkvärd! Jag fick den som e-bok från Booked och ska läsa den snart.
  • Jag, En av David Levithan, denna är jag så sugen på att läsa! Den verkar jättebra och unik. Jag lånade den på mitt skolbibliotek.



Läser i Bluefire.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.