25 mars 2013

Böcker Sommar 2013

Här är några böcker som kommer ut i sommar som jag längtar efter:
  • Nemesis av Josephine Angelini - Den tredje boken om Helena. Jag har bara läst tvåan än så länge (konstig ordning...) men jag är sugen på den här. 
  • Vem kan segla förutan vind? av Lina forss - Tredje delen om Timotej.
  • Prästmordet av Lena Lilleste - En serie som jag gillade mycket för några år sedan. Jag gillar att läsa fortsättningar på serier som jag läste när jag var yngre, de går snabbt att läsa och det är mysigt.
  • Blunda och hoppa av Sarah Dessen - Äntligen en ny bok av Sarah Dessen på svenska! Den verkar bra förutom att jag inte gillar omslaget... Jag brukar gilla hennes omslag väldigt mycket, men denna gillade jag inte.
  • Jag går dit du går av Nina LaCour - Verkar vara en riktigt bra bok! Gillar omslaget extra mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.