12 december 2012

Julklappstips till...

Några av mina boktips till olika sorters personer. Titeln är länkad till min recension på den, och om jag inte gjort en recension är det länk till handlingen. Alla böcker passar för ungdomar.

... kändis-skvalleraren och bloggaren: "Från blogg till business" av Tyra Sjöstedt.
... kärleksälskaren: "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow
... humorpersonen: "Allt jag säger är sant" av Lisa Bjärbo.
... den ovana läsaren: "En sån där vidrig bok där mamman dör" av Sonya Sones.
...den som vill gråta när den läser: "Jag saknar dig, jag saknar dig" av Peter Pohl eller "Livet på en kylskåpsdörr" av Alice Kuipers.

...den som vill se från någon annans perspektiv: "I gryningen tror jag mamma ska väcka dig" av Christina Wahldén.

2 kommentarer:

  1. Kikar in för att tipsa dig om två tävlingar som pågår på min blogg nu :)

    Antingen så kan du vara med och tävla om att bli veckans blogg, här:
    http://johannaj.se/2012/december/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang.html

    Eller så kan du vara med och tävla om ett stjärnfilter,(helt perfekt nu till jul!) kanske till dig själv,
    eller en julklapp till någon du känner.
    http://johannaj.se/2012/december/tavling-i-samarbete-med-kamda.html

    kram!

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.