28 november 2012

Mysig julbok

För flera år sen fick jag en bok av min kompis med recept och inspiration för julen. Det är egentligen en vuxenbok, och jag var ungefär 10 år när jag fick den. Den är inte alls för mig men nu är jag glad att jag fick den! Den heter Vinterns och julens glädje av Nina Dreyer Hensley, Jim Hensley och Paul Løwe och är översatt från norska.
För två år sen läste jag den i slutet av november och och började längta jättemycket till julen och efter det blev det en tradition att läsa den. Så jag tänkte titta lite i den ikväll för jag kan inte fatta att det är december om några dagar!
I boken är det recept, julpyssel och växter och jag hittar varje år massor av saker jag vill göra men jag gör aldrig ens hälften...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.