2 augusti 2012

Sara i Sommar i P1

Igår lyssnade jag på Sara Bergmark Elfgren, som skrivit Engelsforstrilogin på min telefon. Hon var med i Sommar i P1 för någon dag sen, men jag lyssnade på SR Play.

Det var verkligen jättebra! Hon pratade om nördar, nördar när hon var ung och i nutid. Jag kände igen mig och det var väldigt intressant! Om ni vill lyssna på det kan ni ladda ner SR-appen eller lyssna här under:





Jag lyssnade också på Jenny Jägerfeld, som har skrivit "Här ligger jag och blöder" och "Hål i huvudet". Den var ganska bra den också.

6 kommentarer:

  1. Jag tcker också att Saa var jättebra. Jag kände ckså igen mig lie i dt hon berätade om. Jag tyckr att det var väldigt roig när hn pratade iteleon med sitt unga jag. Jag ska också lägga upp det här ljudlippe påmin blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskade när hon pratade i telefon med sig själv! :D

      Radera
  2. Åh jag verkligen älskade Saras sommarprat!
    Igår lyssnade jag på det för femte gången haha.

    Har faktiskt inte lyssnat på de andras sommarprat som du nämner i ditt inlägg. Var de bra, något du rekommenderar? :)
    Ha en fortsatt bra dag!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, oj vad många gånger du har lyssnat, när du säger att du har lyssnat så många gånger får jag lust att lyssna en gång till... XD

      Nja, jag lyssnade på några igår, och så har jag lyssnat på några när jag har kommit på att det var, men ingen var lika bra som Sara...! Men David Helenius (eller hur det stavas) var ganska rolig också ;)

      Radera
  3. Jag lyssnade också på Sara!! Hon var sjukt bra tycker jag, jag skrev om det på min blogg också :) Och tack för tipset om Jenny Jägerfeldt, alla författare som pratar är jag villig att lyssna på ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod :)

      Jag vet Martina Haag, ska vara med, och hon är ju också författare. Det var en del författare faktiskt :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.