3 augusti 2012

Ordning på mina böcker jag måste läsa

Jag har en del böcker nu som jag måste läsa och jag blev stressad av dem och visste inte vilken ordning jag behövde läsa dem, så jag skrev en lista jag måste följa.

Jag har börjat med den så några är överstrukna, men här är den:

  • "Monstrets dotter" - Till Bokmässan
  • "Hades" - Till Bokmässan
  • "Personer du kanske känner" - Till Bokmässan
  • "Delirium" - Till Bokmässan
  • "Rubinröd" - Till Bokmässan
  • "Mitt klimatkatastrofala liv" - Till Bokmässan
  • "Ingen sommar utan dig" - Lånade den på bibblan, så jag måste lämna tillbaka den.
  • "Min systers är i tusen bitar" - Lånade den, men nu vet jag inte om jag kommer läsa den, kanske lämnar tillbaka den utan att ha läst den...
  • "Fifteen love" - Lånade den på skolans bibliotek
  • "När jag vaknar finns du inte" - Samma som ovanstående
  • "Tro, hopp & kärlek" - Till bokmässan men inte lika viktig, som de andra, så den läser jag lite senare.
  • "Jag väntar under mossan" - Samma som ovanstående.
Det var alla jag måste läsa, så fort som möjligt och sen har jag gjort en lista på min olästa böcker som jag äger själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.