8 augusti 2012

3 sätt att komma ihåg böckerna du läser

  • Skriv Läsdagbok, alltså en anteckningsbok där man skriver upp allt du läser. Du kan skriva titel, författare, sidor och/eller vad du tyckte om den. Jag har skrivit om det här en annan gång
  • Bli medlem på Boktipset.se. Där kan man prata med andra som gillar böcker, hitta boktips, lägga in böcker man läser just nu/vill läsa/har läst och skriva i forum. Om du blir medlem får du gärna följa mig, så följer jag tillbaka, eller så kan du skicka ett mejl! Här är en länk till min profil
  • Skaffa en bokblogg, om du vill kan du ha den bara till dig själv för att komma ihåg men om du jobbar riktigt hårt kan du bli känd och få recensions ex. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.