21 juli 2012

Hemma!

Jag har varit bortrest i lite mer än två veckor, och inte haft internet, men jag tror inte så många märkte det för jag har haft ett tidsinställt inlägg varje dag. Nu är jag i alla fall hemma igen, det känns skönt!

För att detta inlägget ska ha något med böcker att göra så kan jag skriva om två böcker som väntade när jag kom hem. Det var "Jag väntar under mossan" av Amanda Hellberg och "Tro, hopp eller kärlek" av Lina Forss. Jag fick de böckerna av Bonnier Carlsen för Amanda och Lina ska vara med på bokcirkeln på Bokmässan.

Här är en boktrailer för "Jag väntar under mossan". Jag visste inte att den ska vara så läskig...

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att "Jag väntar under mossan" verkar väldigt bra. Jag funderar på att läsa den. Du får jättegärna tipsa om lite saker som jag kan skriva om på min bokblogg, för jag kommer inte på så mycket. Du har ju så mycket olika saker du skriver om (tycker jag). :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag försöker skriva om så mycket olika som möjligt :) Mitt tips är att skriva upp alla ideér du får :)

      Radera
  2. Oj, ja den där boktrailern gav ju verkligen intrycket av att boken är mycket mer av en skräckis än jag först trott. Blir intressant att se vad det är sen när jag läser den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ja visste inte heller det, men den är väl för lite yngre barn vad jag har förstått så den kanske inte är jätteläskig ändå... Men jag vet inte...

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.