14 april 2012

"Fatta eld"

av Suzanne Collins.


Förlag: Bonnier Carlsen
Sidor: 319 sidor
Ålder: 11+
Serie: Här är recension på Hungerspelen

Handling: Katniss åker runt på segerturné i alla distrikten, hon får veta hemligheter som både ger henne hopp och mardrömmar..! När hon kommer hem igen så är det dax för nästa Hungerspel, då händer nåt som hon inte kunnat drömma om!
Omdöme: Jag ville inte läsa Hungerspelen innan bara för alla pratade om den, men nu är jag glad att jag gjorde det!! Jag tycker ettan är lite bättre än tvåan men båda är jättebra! :D
Betyg: 4/5 stjärnor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.