15 april 2012

Booked.nu

Booked.nu är en sida och idé som har fått en del kritik men som jag tycker verkar jättekul och bra! Tyvärr är det 18-årsgräns för det är en slags reklam. Update: Nu verkar det som det inte är det :D
Booked går ut på att man får ett mejl när det kommer ut en ny bok, då har de 50 ex av en bok som du kan få gratis om du är först till kvarn. Det enda du behöver göra när du läst boken är att skriva två korta inlägg, tweets eller facebook statusar om den, och alltså göra reklam. 

Vad tycker du om det? 

8 kommentarer:

  1. Jag funderar på att registrera mig där ändå...*FÖRSÖKER SE OSKYLDIG UT*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu var det ju en som kommenterade här under att det inte var 18-årsgräns :D

      Radera
  2. Låter ju skitbra!! :D

    SvaraRadera
  3. Vadå 18-årsgräns? Jag signade mig in och jag skrev ändå min riktiga ålder + att jag är omyndig, whut? :0

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt O.o Men jag mejlade och frågade om det bara var vuxenböcker första gången jag såg det, och då de att det var mest vuxenböcker för alla som var med skulle vara över 18 år, men det kanske har ändrats... :D Jag kanske ska pröva att vara med iaf ;)

      Radera
  4. Det verkar coolt. :)
    Synd att det är 18- års gräns.. :(

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aa, men nu verkar det som det inte är det :DD

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.