3 januari 2012

Boktolva 2012


Amanda Svensson

Jag har kommit på att jag ska ha en "boktolva" detta året. En boktolva är en lista på 12 författare man aldrig har läst något av. Som man bestämmer att man ska läsa minst 1 bok av författaren. Jag har bara kommit på 4 st författare, men det kommer nog... Om du har en författare som du tror att jag inte har läst så kan du kommentera ;D 
Här är de jag har kommit på:
  • Kerstin Erlandsson-Svevar
  • Ingela Magner
  • Maria Turtschaninoff
  • Amanda Svensson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.