19 oktober 2011

"Konsten att bokblogga"

av Karin Berg & Petra Jankov Picha.

Den boken ska jag försöka läsa så fort jag får tag på den!
Handling från Bokus:

Att blogga om böcker är ett utmärkt och roligt sätt att hålla koll på sin läsning och diskutera litteratur med andra. Man bevarar sin läsupplevelse och fördjupar den tillsammans med andra. Att blogga om böcker är både roligt, givande och spännande. Även du som bloggar i största allmänhet kommer att hitta många tricks som hjälper dig i ditt bloggande."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.