25 september 2011

Kommentarsvar :)

Om  någon kommenterar så brukar jag svara på hans/hennes blogg men om han/hon inte har någon blogg så brukar jag bara skriva en ny kommentar under. Men nu ska jag börja göra ett inlägg med svaret :D

Anonym sa:
Heej jag tycker Katarina von Bredow är jättebra och jag har läst "Räcker det om jag älskar dig" som jag älskar. Det var ett litet tips.
En bok till som äger är: "Elsas mode" och "Elsas värld" som är skriven av Sofi Fahrman. Och till sist säger jag "Gömda" av Liza  Marklund.
P.S. Jag älskar din blogg!

Svar av Bokugglan:
Hej!
Jag har också läst "Räcker det om jag älskar dig" och tyckte också den var jättebra! De andra har jag inte läst, så de ska jag kolla upp :D
Tack för boktipsen och Tack för att du älskar min blogg! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.