29 augusti 2011

Boktipset.se

På Boktipset lägger man till böcker man har läst till "Min bokhylla". När man har läst 15 böcker så kan man kolla på relaterade böcker som de tror man tycker om (eller inte tycker om). Sen har man också en "Vill läsa-hylla" och "Läser just nu".
Här till vänster kan du se ett diagram om vad jag läser mest :)
Just nu har jag lagt in 394 böcker i min bokhylla och Vill läsa 74 st :D Mitt medelbetyg är 3,43.
På Boktipset kan man skapa listor över böcker (ex "Sämsta böckerna" eller "Böcker jag läst 2011"). Man kan också göra grupper,diskutera på forum, skicka meddelanden eller blogga. Så kan man följa andra medlemmar och se vad de läser :) Om du vill följa mig heter jag Tova Bokugglan. Jag vet också att Tonårsboken har Boktipset (det var där jag hittade det ^^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.