2 juli 2011

Månadens författare (Juli)

Igår vad det ju 1 juli och första dagen varje månad ska jag skriva Månadens författare. Men jag gör det nu istället^^

Per Nilsson

Fullständigt namn: Per Håkan Stefan Nilsson
Född: 1954
Familj: Frun Åsa och 4 vuxna barn
Har skrivit: "Absolut Per Nilsson", "Du och du och du", "I det här trädet" (med Katarina Kieri) och "Extra- En morgon stod hon bara där".
Kommande böcker: Extra -En ängel har landat
Bästa boken enligt mig: "Extra- En morgon stod hon bara där"
Pris: Augustpriset för "Svenne" 2006 och massa andra.
Övrigt: Har skrivit ett filmmanus ("Hanna med H")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.