24 juni 2011

Glad Midsommar!

Hej! Jag han inte blogga igår för vi hade lite gäster och så.
Jag har ett tips på hur man kan göra för att komma ihåg vad man läst. Jag skriver på ett papper vilka böcker jag har läst och vem som har skrivit den. Nu har jag fått en läsdagbok som ser ut så här --->
Där i skriver man också vilket datum man läst ut boken och lite vad man tycker om den. Jag har skrivit upp vad jag läser sen 2007. Jag brukar göra som "uppdrag" för mig själv... Nu ska jag att läsa 100 böcker och se hur långt tid det tar. Förra gången tog det ca 8 månader. Sen har jag också sett hur långt tid det tar att läsa 10 000 sidor.

Glad Midsommar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.