5 mars 2009

Lite tips

Hej!:)
Nu ska jag börja blogga. Här kommer några bra författare: Laura Trenter, Peter Gissy, Martin Widmark, Pernilla Gesén, Ingelin Angerborn, Kerstin Lundberg Hahn, Cecilia Lidbeck, Rose Lagercrantz, Roald Dahl, Kerstin Gavander, Elsie Petrén och Lin Hallberg. Laura Trenter, Peter Gissy, Martin Widmark, Kerstin Lundberg Hahn och Elsie Petrén skriver deckare. Resten handlar om lite allt möjligt.
Vill ni veta hur mycket boknörd du är? Gå så fall in på www.barnensbokklubb.se/bbk2/boknordstestet/. Så här stod det för mig: "Totto, du är 54% boknörd. Här står du nu. Med ena foten i den vanliga världen och andra foten i nördarnas territorium. Du är en balansakt utan dess like! Vilken dag som helst nu kan det tippa över. Hör du hur nördarna kallar på dig? Känner du lockelsen? Vågar du släppa taget?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.