15 mars 2009

Boktips

Här kommer en lista på bra serier och böcker (boken är inte sämst om den kommer längst ner):
  • Alva av Pernilla Gesén
  • De onödiga av Sören Olsson & Anders Jacobsson
  • Kajsa-böckerna av Kerstin Lundberg Hahn
  • Tre tjejer av Petter Lidbeck
  • Kalle Skavank av Petrus Dahlin
  • Karolins lista av Cecilia Lidbeck
  • Mysterium för utomjordingar av Rose Lagercrantz
  • David och Larissa av Martin Widmark
  • Matilda av Roald Dahl
  • Spår i snön & Upp i rök av Emma vall
  • Fröken Europa av Kerstin Gavander
  • Zäta-böckerna av Elsie Petrén
  • Världens elakaste fröken av Petter Lidbeck
  • Kärleksboken av Lin Hallberg
  • Fotoalbummet av Laura Trenter
Vissa böcker har en hel serie om du vill veta de också så sök på författarens namn eller boktiteln på google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.