19 september 2015

Bokhaul

Jag har lyckats få hem massa recex just nu. Det blir mycket på TBR-listan så jag får läsa på i höst. Jag ska på ett bloggmingel under Bokmässan och då fick man fyra böcker så det beror på det. Det är ett mingel som flera förlag har gått ihop och arrangerat och då fick man de böckerna som är på första bilden här under. Jag har inte hunnit läsa dem än, men ska försöka läsa Half bad av Sally Green i alla fall för hon blir intervjuad på minglet.

Sen bad jag om recex på två efterlängtade böcker och nu fick jag dem samtidigt. Det var Djupa Ro av Lisa Bjärbo som jag bloggade om för någon dag sen och Ja jag har mens, hurså? av Clara Henry. Jag har följt Clara Henry på alla sociala medier som finns under flera år så det ska bli roligt att läsa och skriva om hennes debutbok. Sist men inte minst så har jag två recex som e-bok i mobilen. Den ena är Vad gör man inte av Maja Hjertzell och den andra är faktiskt hemlig. Det är inte ofta men nu har jag fått en bok som inte kommer ut förrän i vår, men det kommer jag blogga om senare.

Det är jättekul att ha så många böcker att se fram emot men samtidigt har jag massa låneböcker att läsa och då blir det ju lite tidspress.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.