12 augusti 2015

Update

Idag gjorde jag faktiskt en liten intervju med JönköpingsPosten som publiceras på onsdag nästa vecka. Det var kul för det var längesen jag gjorde något sådant. Jag tror artikeln och bilderna blev bra men jag skriver mer om det när den finns att läsa.

När jag var med i JP varannan vecka. 

Just nu läser jag Odinsbarn av Siri Pettersen men den tar tid. Den är så lång att det känns som jag aldrig kommer framåt och då blir det att jag läser mindre. Den är bra men jag har inte riktigt kommit in i den än. Jag måste läsa den så jag kan skriva intervjufrågor till Siri för Bokmässan i september. Helst vill jag göra det innan skolan börjar igen men det får jag se om jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.