6 januari 2015

Statistik om min läsning 2014

Antal böcker: 67 böcker
I genomsnitt per månad: 5,6 böcker
I genomsnitt per vecka: 1,3 böcker

Antal sidor: 14 515 sidor
I genomsnitt per månad: 1209 sidor
I genomsnitt per vecka: 279 sidor
I genomsnitt per dag: 40 sidor

Antal sidor per bok: 216,6 sidor

Jämförelse med 2013:
Här är förra årets likadana inlägg om du vill jämföra allt. Då läste jag exakt 100 böcker så det har minskat mycket. Jag läste 24 357 sidor 2013 så det har minskat med 10 000 sidor nästan. Det är ju hur mycket som helst! Antar att det beror på gymnasiet och pojkvän. Den här statistiken är lite mer mänskligt än förra året så jag får ta det positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.