25 mars 2014

Blogg på hemskärmen


Hittade knappen Lägg till på hemskärmen på min telefon. Det är som en genväg i form av en app till en webbsida. Jag la in min blogg som en app, mest för det ser proffsigt men det är ju smidigt också. Jag hade det på min gamla telefon för något år sedan, men tog bort den och glömde.

  • För att få genväg på iPhone så går man in på Safari och på den sida man vill ha. 
  • Tryck på knappen i mitten med en låda och en pil ur.
  • "Lägg till på hemskärmen".
  • "Lägg till".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.