23 januari 2014

Snygga klassiker

Igår fick jag hem tre klassiker från Albert Bonniers förlag. Jag ska recensera dem i JönköpingsPosten nästa vecka. Det är nyutgåvor med väldigt snygga omslag! Det är lite taueringsinspirerat och lite tjockare pocket. Jag läser nästan aldrig klassiker så det ska bli kul. Egentligen är det bara Möss och människor som jag ska recensera för den är inte så tjock och jag måste lämna in recensionen på måndag men jag ska läsa de andra.

Jag läste Möss och människor precis innan jul i skolan och gillade den mycket! Men det kommer en grundligare recension på onsdag.



Idag fick jag Elanor & Park av Rainbow Rowell från Berghs förlag också. Det var väldigt kul för det är den boken jag är mest intresserad av som kommer i vår och jag kommer inte ihåg vilken bok som jag fick senast som recex för bloggen. Jag har "bara" fått recex till recensionerna till JönköpingsPosten nu.

2 kommentarer:

  1. Mysiga böcker. :) Fina bilder!
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.