13 januari 2014

Säljer böcker

För något år sen sålde jag flera böcker via bloggen och nu har jag samlat ihop fler som jag inte vill ha kvar. Jag borde ha kunnat sortera ut fler men de som jag inte har läst vill jag ju inte sälja, och inte heller de jag har läst och gillar. 

Om du vill köpa någon av böckerna så mejla mig på bokugglan@hotmail.se med adress. Betalning är till mitt bankkonto eller via PayPal. Frakten är på 22 kr eller 44 kr beroende på storlek. Bokens skick står det om längre ner.

Den till vänster råkade följa med på bild,
men säljs inte.






Så här kan alla svenskar bli miljonärer av Per H Börjesson.
Handbok från 2011 om privatekonomi. Jag har läst delar av den men den är i bra skick. Pocket. 20 kr 

Legenden om Morwhayle: Häxmästaren av Peter Bergting.
Första delen i en fantasyserie för 9-12 åringar. Oläst och är inbunden. 30 kr 

Jane Eyre - Seriealbum av Charlotte Brontë (John M Burns)
Klassikern Jane Eyre gjord som serie med fina bilder. I danskt band och är läst. 30 kr

Measle Stubbs och vredesmunken av Ian Ogilvy.
Inbunden bok som passar 10-års-åldern. Jag läste den då och den är lite repig på framsidan. 20 kr

La Peregina av Cecilia Samartin.
Oläst, inbunden vuxenroman från 2013 som jag säljer för att jag har dubbletter. 30 kr

Dålig karma av David Safier.
Jätterolig bok som jag läste i höstas. Säljer den för att jag har dubbletter. Inbunden från 2013. 30 kr Såld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.