16 januari 2014

"Konsten att ha sjukt låga förväntningar" i JönköpingsPosten

Det blev lite julledigt med att göra recensioner till JönköpingsPosten. Det var egentligen inte planerat men det kommer knappt ut några böcker vid den här tiden så vi sköt på det flera gånger. Nu har Åsa Asptjärns debut Konsten att ha sjukt låga förväntningar kommit ut och recensionsdagen var igår, onsdag, så min recension var med igår. Men nu tror jag att det kommer bli en recension varannan torsdag.

Konsten att ha sjukt låga förväntningar var rolig men jag hade, komiskt nog, för höga förväntningar.


3 kommentarer:

  1. Så himla coolt att du får recensera i tidningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är kul, men mycket svårare än att skriva till bloggen!

      Radera
  2. Grattis! Åh va roligt att du var med i tidningen :D
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.