30 januari 2014

Bloggföreläsning

Ända sen i höstas har det varit planerat att jag ska prata på ett café i Jönköping den 15:e mars om böcker eller min blogg. Det är Kulturskolan i Jönköping som håller i underhållningen vissa lördagar och då ska jag prata på en av lördagarna. Jag är faktiskt inte säker på vilket café det är, men jag skriver det när det närmar sig.

Nu har jag börjat fundera på vad jag ska säga, jag har väldigt fritt och får prata om vad jag vill egentligen. Det blir förmodligen något boktips och prat om bokbloggning och bloggar, men jag vet inte alls hur jag ska lägga upp det. Jag ska planera det så snart som möjligt men jag har skjutit upp det i några veckor redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.