22 december 2013

Julklappstips: Prenumeration på böcker

Några av de jag har.
Jag tycker prenumerationer är väldigt bra julklappar, för de räcker längre än saker. Förra julen fick jag en prenumeration från förlaget Novellix. Då fick jag två noveller i månaden under en period.

Nu har jag E2GO där man får två eller tre polletter i månaden (beroende på vilken prenumeration man väljer). Sen köper man e-böcker, ljudböcker eller e-magasin för polletterna. När man har beställt dem kan man ladda ner dem till mobilen och datorn. Jag tycker det är smidigast att ladda ner från deras app och läsa i mobilen.

Jag har läst några men har också köpt många som jag inte har hunnit läsa än. Jag har Låt vargarna komma som jag har börjat läsa lite i och Kapitulera omedelbart eller dö som jag läste för ett tag sen. Jag har en ljudbok än så länge och det är Snacka snyggt. Den lyssnade jag mycket på ett tag när jag åkte buss eller gick någon promenad, men det var länge sen nu.

deras hemsida kan man se mer om priser och annan info.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.